تاریخچه مختصری از محصولات شرکت نینتندو

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

کنسول های بازی و بازی ها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمدرضا احمدی
10:57
جمعه 2 اسفند 1395

از سال ۱۹۶۳ نینتندو تولید اسباب‌بازی‌های خلاقانه را هم به محصولات دیگر خود اضافه کرد

تاریخچه نینتندو

گام بعدی ابزار و اسباب‌بازی‌های الکترونیک بود. از جمله عشق سنجی که در سال ۱۹۶۹ تولید و عرضه شد.

تاریخچه نینتندو

سال ۱۹۷۷ بود که نینتندو نخستین دستگاه بازی کامپیوتری خود را وارد بازار کرد. تی وی گیم۶ که شش بازی ساده با طراحی ابتدایی داشت، از ترکیب یک توپ و چند خط تشکیل شده بود. این بازی در سال‌های نخستین پس از انقلاب ایران در میان ایرانیان به قدری محبوب بود که تا سال‌ها بسیاری از دستگاه های بازی‌های کامپیوتری خانگی را "تی وی گیم" می‌نامیدند.

تاریخچه نینتندو

در سال ۱۹۸۰ شیگرو میاموتو، طراح این کمپانی بازی دانکی کنگ را طراحی کرد. این بازی شخصیت فرعی دیگری داشت (پائین، چپ) که آن زمان جامپ‌من نام داشت. بعدها این شخصیت پرورش یافت و به یکی از ستازگان سرشناس دنیای بازی‍های کامپیوتری تبدیل شد و نامش هم به ماریو تغییر یافت.

تاریخچه نینتندو

در ابتدای دهه ۱۹۸۰ ساخت و عرضه بازی‌‌های کامپیوتری دستی انقلابی در این صنعت به پا کرد و حسابی میان کودکان و حتی بزرگسالان جای خود را باز کرد .Game&Watchمحصول نینتندو بود که فقط شامل یک بازی ساده بود. هر چند در طول ده سال تولید این محصول، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرد

تاریخچه نینتندو

در سال ۱۹۸۶ یامایوچی تصمیمی انقلابی گرفت؛ فروش نخستین کنسول بازی های کامپیوتری نینتندو در آمریکا. بسیاری از منتقدان بر این عقیده بودند که عمر این گونه بازی های دیگر به سر آمده. اما در سال ۱۹۸۹ یک چهارم بازی های کامیپوتری در آمریکا که فروخته می شد محصول شرکت نینتندو بود.

تاریخچه نینتندو

در سال ۱۹۸۵ سوپر ماریو، ستاره برجسته نینتندو بازار به تسخیر خود در آورد و برای سال ها پرفروش ترین بازی کامپیوتری جهان بود. تا اینکه WII sportsمحصول دیگر نینتندو جای آن را گرفت

تاریخچه نینتندو

سال ۱۹۸۹ بار دیگر نینتندو محصولی ارائه کرد که مانند بسیاری دیگر از محصولاتش شهره عالم شد؛Game Boy. این بار این بازی کامپیوتری دستی قابلیت تعویض بازی را هم داشت. فروش جهانی این دستگاه تا سال ۲۰۰۰ بیش از صد میلیون عدد بود.


تاریخچه نینتندو

4 کنسول دیگر نینتندو بود که در آن سوپر ماریو به اوج رسید. نینتندو با این دستگاه توانستSega، رقیب قدیمی خود را از میدان به در کند.

تاریخچه نینتندو

در طول مدیریت هیروشی یامایوچی در نینتندو این شرکت شخصیت‌های ماندگاری را به دنیا بازی و سرگرمی الکترونیک عرضه کرد؛ شخصیت‌هایی مانند ماریو، دانکی کنگ، پوکه‌مون، پیکاچو و چندین شخصیت کارتونی و سرگرمی‌ساز دیگر

تاریخچه نینتندو


تعداد بازدید از این مطلب: 619
بازدید : 619

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
ادهمی در تاریخ : 1392/12/11/games-consoles - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
alireza در تاریخ : 1392/12/11/7 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









از کدام مطلب بیشتر بذارم؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود